Pozycjonowanie stron a PR

###

Pozycjonowanie stron www – chyba właściwie każdy Internauta zetknął się już z tym pojęciem. Ponadto, wielu osobom wydaje się, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo w praktyce bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega przede wszystkim na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym trudnym, wystarczy jedynie siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi wszak każdy…

Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą rzeczywiście nieliczni. Mężczyźni i kobiety niedoświadczone, polegające na opiniach innych , a ponadto na informacjach dostępnych za darmo w Internecie, w dużej liczbie przypadków swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr lub ban w Google. Gdy należy w późniejszym czasie wydostać witrynę z filtra lub bana, pozycjoner amator w bardzo wielu przypadkach wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak więc poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze albo własnoręczne pozycjonowanie może okazać się całkiem nieopłacalne.

Ażeby ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto korzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić umiejętności danego pozycjonera. Odpowiednim rozstrzygnięciem jest natomiast zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wówczas posiadać stuprocentową pewność, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów finansowych.

Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem stworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając oprócz tego sprzedaż naszego produktu. Jednak jak to można zrobić?

 W jaki sposób wiemy Public Relations znacząco korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobów dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim zadaniem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie samoczynnie. Drugą dobrą cechą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o spisie produktów/usług danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym dosłownie, że trzeba to robić dla bardzo dobra firmy. Jednak dlaczego firmy nie korzystają z takiej możliwości. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji żeby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.

Posted in Reklama | Tagged , , | Możliwość komentowania Pozycjonowanie stron a PR została wyłączona

Comments are closed.