Czy pozycjonowanie ma alternatywę?

Wielu ludzi zastanawia się na tym czy pozycjonowanie ma jakąś opcję. Wielu fachowców twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja natomiast twierdzę, że pozycjonowanie jest w całości czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania problemu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.

Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które ma na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne wynajdowania. Jednakże AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a na 100 procent w jaki sposób się domyślasz pozycjonowanie jest całym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w metodę negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to również forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Jednak zwyczajni użytkownicy internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki przeszukiwania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy także sklepy dla jego zapytania. Stąd też konwersja z wyników naturalnych niekiedy kilkukrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz katalog firm który daje Ci możliwość właściwego zaprezentowania własnej firmy w sieci.

Posted in Bez kategorii | Tagged , , | Możliwość komentowania Czy pozycjonowanie ma alternatywę? została wyłączona

Comments are closed.